WHATS NEW CARTOON FELSŐ OVERALL NADRÁG SZOKNYA RUHA KIEGÉSZÍTŐK ÖSSZES TERMÉK SALE
GYIK

Hogyan rendelhetek a Webáruházból?
A webáruházból minden esetben csak regisztráció után lehet vásárolni. A regisztráció ingyenes és mindössze pár percet vesz igénybe.
Cég és magánszemély egyaránt regisztrálhat.
Az alábbi kötelezően kitöltendő adatokra lesz szükség:

  • Azonosító a hozzá tartozó titkos jelszóval

  • Vezeték, illetve keresztnév, vagy Cégnév

  • E-mail cím

  • Telefonszám

  • Szállítási cím (ir. szám, város, utca)

  • Számlázási cím, amennyiben eltér a szállítási címtől


Módosíthatom a rendelésemet?
Amennyiben szeretné módosítani rendelését azt megteheti írásban, melyet a help@myloveshop.hu címre tud elküldeni a megrendelés fogadását,
azaz a "feldolgozás alatt" státuszú levél érkezését követő egy napon belül.

Hogyan és mennyi idő alatt kapom meg a terméke(ke)t?
Futárszolgálattal küldjük a termékeinket. A termékeket általában a feladást követő munkanapon kiszállítják. Amennyiben nem felel meg csomagküldési módunk, vagy bármilyen kérdése, problémája van vagy csak egyszerűen bizonytalan, írjon a help@myloveshop.hu címre, ahol kollégáink segítenek Önnek.
Átvételkor minden esetben ellenőrizze a csomag tartalmát!
Utólag nem tudunk reklamációt elfogadni!

Mi történik ha nem vagyok otthon?
A futár a küldeményt két alkalommal kísérli meg kézbesíteni a Címzett részére.
Amennyiben az első kézbesítési kísérlet nem vezetett eredményre, a futár a küldemény érkezéséről és a kézbesítés megkísérléséről a Kísérőokirat Értesítő részét hagyja hátra, melyen feljegyzi azt a telefonszámot, amelyen a másodszori kézbesítés időpontját a Címzett egyeztetheti.
Amennyiben a Címzett nem él a másodszori kézbesítés időpontjának egyeztetési lehetőségével, a futár a következő munkanapon ismét megkísérli a küldemény kézbesítését. A második kézbesítési kísérlet sikertelensége esetén a futár a terméket vissza szállítja webáruháznak.
 
Kapok értesítést áruhiányról?
Amennyiben a termék nincs a raktárkászleten, akkor ezt rendelés után "áruhiány" üzenettel jelezzük a megrendelő felé.  

Kinek és hogyan kell fizetnem?
A fizetés az áru átvételekor futárnak készpénzben történik (a megrendelt áru értéke és a csomagküldési díj egyben fizetendő!)
A csomagban található számla helyességét minden esetben kérjük ellenőrizze.
 
Mit tegyek, ha sérült a csomag?
A küldemény átvételekor kérjük minden esetben (a futár jelenlétében!) ellenőrizze a csomag sértetlenségét! Ha a csomag a szállítás során megsérült, kárfelvételi jegyzőkönyvet is kell, hogy tartalmazzon a küldemény. Ebben az esetben, vagy ha sérült a csomag és nincs jegyzőkönyv a futárszolgálathoz kell fordulni a reklamációval.
Webáruházunk semmilyen felelősséget nem vállal a szállítás közben esetlegesen előforduló károkért!
Bármilyen probléma esetén kérjük keresse ügyfélszolgálatunkat és megpróbálunk segíteni.
 
Mi tegyek, ha nem megfelelő a méret, vagy nem tetszik a termék?
Tanács: a megrendelés előtt olvassa el a termékeknél elhelyeztt tájékoztató menüpontokat, hogy a legmegfelelőbb terméket küldjük el és ne legyen méretbeli, vagy egyéb más probléma!
Természetesen a megrendelés során élhet a feltétel nélküli elállás jogával.
A szerződéstől az áru átvételét követő nyolc munkanapon belül indoklás nélkül elállhat, azaz visszaküldheti a terméket. Ebben az esetben az Ön által kifizetett összeget legkésőbb az elállást és az áru visszaszolgáltatását követő harminc napon belül visszatérítjük.
Figyelem! A Kormányrendelet szerint ebben az esetben Ön viseli az elállási jog gyakorlása miatt, az áru visszaszolgáltatásával, illetve esetlegesen az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárral kapcsolatban felmerült költségeket.
A terméket az eredeti csomagolásában postai úton, vagy futárszolgálattal is visszaküldheti nekünk. A visszaküldés költségét Önnek kell állni.
 
Mit tegyek, ha elfelejtettem a belépési azonosítómat, vagy jelszavamat?
Használja a főoldalon felül a BELÉPÉS/REGISZTRÁCIÓ gombra kattintás után megnyíló lapon az "Elfelejtett jelszó" mezőt. Írja be a regisztráláskor megadott e-mail címet! Amennyiben az szerepel adatbázisunkban, úgy azonnal elküldjük Önnek a belépéshez szükséges adatokat!
Amennyiben a regisztrációs e-mail címét is elfelejtette, kérjük regisztráljon újra!

Rendelése után kérjük ellenőrizze postafiókjának levélszemét mappáját, mivel előfordulhat hogy a rendelésről szóló visszaigazoló emailt ott találja.

A visszaküldött csomagokat az alábbi címre kérjük: 

Losoczy Levente Privát Klinika
1125 Budapest, Istenhegyi út 31/A.

© Minden jog fenntartva!